مهندس حبیب اله منصوری رسماً رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آمل شد
کمال آنلاین : مراسم تودیع مهندس باقریان و معارفه مهندس منصوری به عنوان رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آمل، با حضور بیژن پولادی سرپرست فرمانداری ویژه آمل و جمعی از مدیران و فعالان صنعتی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
بیژن پولادی در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاشهای رئیس سابق، بر لزوم تقویت تعاملات میان اداره صمت و فعالان اقتصادی تأکید کرد.
وی با اشاره به اینکه آمل میزبان ۴۶ درصد از صنعت استان و دارای ۵ شهرک صنعتی است، خواستار نگاه ویژه استانی و ملی به ظرفیتهای این شهرستان شد.
سرپرست فرمانداری ویژه آمل همچنین از نقش فعال اصناف و صنعت در مدیریت بحرانها و پذیرش میلیونی مسافران در استان قدردانی کرد و حمایت کامل خود را از رئیس جدید اداره صمت برای ارتقای جایگاه این نهاد اعلام داشت.