در ابتدای مراسم اجلاس عمومی اتاق اصناف شهرستان آمل، آیین معارفه فرمانده جدید حوزه بسیج اصناف این شهرستان برگزار گردید. در این مراسم، سرهنگ پاسدار سید محمدعلی کریمی به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.
این برنامه با حضور سرهنگ حسیننژاد فرمانده سپاه شهرستان آمل، باقریان رئیس اداره صمت، حمزه نوا رئیس اتاق اصناف آمل و رؤسای اتحادیههای صنفی همراه بود.
در جریان این نشست، اتاق اصناف آمل از تلاشها و خدمات ارزنده سرهنگ پاسدار مهدی قربانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، با اهدای لوح سپاس، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.
.jpg)
.jpg)
.jpg)