یادداشتی علیرضا عزیزکمالی/// دشمن خبیث که همواره حیات خود را در «دوقطبیسازی» و «تفرقه» میجوید، این بار در برابر سد مستحکمی از جنس همگرایی قرار گرفت.
در جغرافیای سیاسی امروز، «وحدت» تنها یک واژه اخلاقی نیست؛ بلکه ستون فقرات امنیت ملی و کارآمدترین سلاح در برابر جنگ روانی است. دیشب، ایران شاهد صحنهای بود که فراتر از تشریفات اداری، حامل پیام صریحی برای دوست و دشمن بود: ظهور یک «صدای واحد» از قلب حاکمیت.
حضور همدلانهی مسئولان ارشد سه قوه در کنار فرماندهان سرافراز سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی، درست در زمانی که بوقهای تبلیغاتی دشمن با تمام توان بر طبل شکاف و ناامیدی میکوبیدند، خط بطلانی بر تمامی رویاهای واهی آنان کشید. دشمن خبیث که همواره حیات خود را در «دوقطبیسازی» و «تفرقه» میجوید، این بار در برابر سد مستحکمی از جنس همگرایی قرار گرفت.
آنچه دیشب دلهای ملت را گرم کرد، تماشای این حقیقت بود که در روزهای سخت و سرنوشتساز، تمام سلیقههای سیاسی و تفاوتهای دیدگاهی، ذیل پرچم مقدس ایران و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی رنگ میبازند. فرماندهان نظامی ما نشان دادند که بازوان مقتدر این ملتند و مسئولان سیاسی ثابت کردند که در صیانت از عزت ملی، همسنگر و همگام با سربازان وطن ایستادهاند.
نسیم وحدتی که دیشب وزید، نشان داد که ایران عزیز، پیکرهای واحد است. دشمن باید بداند که بازیهای رسانهای و تلاش برای القای ناامیدی، در برابر ملتی که مسئولانش با یک زبان و برای یک هدف (سربلندی ایران) سخن میگویند، راه به جایی نخواهد برد.
امروز، این «وحدت کلمه» بزرگترین سرمایه ماست. پیامی که دیشب مخابره شد، نه تنها لرزه بر اندام بدخواهان انداخت، بلکه امید را در رگهای جامعه جاری کرد. ما آموختهایم که هرگاه در کنار هم ایستادهایم، بزرگترین تهدیدها را به فرصتهایی برای پیشرفت بدل کردهایم. دیشب، بار دیگر ثابت شد که ایران، متحدتر از همیشه، به سوی افقهای روشن حرکت میکند.