64شهروند آملی برای رفع مشکلات شهری خود در آذر ماه سال جاری با سامانه 137 تماس گرفتند که موضوعات مطرح شده پس از پیگیری اداره روابط عمومی شهرداری ، در اسرع وقت رفع شد .

کمال انلاین /به گزارش اداره روابط عمومی  شهرداری آمل ، بنا بر این گزارش در آذر ماه از مجموع 64 تماس ثبت شده در سامانه ، 33 تماس مربوط به سازمان مدیریت پسماند ، 18 تماس مربوط به اداره عمران ، طراحی و نظارت ، 3 تماس سازمان مشاغل شهری ، 9 تماس حوزه ساخت و ساز غیر مجاز، 1 تماس هم مربوط به سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل بوده است .

گفتنی است ؛ با توجه به ارائه خدمات شهرداری در شش حوزه خدمات شهری ، حمل و نقل و ترافیک ، فرهنگی و اجتماعی ، مالی و اداری ، شهرسازی و معماری و فنی و عمرانی شهروندان می توانند با سامانه 137 پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری مناطق و سازمان های تابعه تماس گرفته و مشکلات خود را ثبت کنند که این ارتباط تنگاتنگ شهروندان برای اطلاع رسانی مشکلات حوزه شهری باعث آبادانی و پیشرفت شهر خواهد شد .

در این سامانه همچنین مشکلات دیگری اعم از؛ جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی ، پاکسازی و لایروبی جوی ها ، نظافت کوچه ها نیز ثبت شد که نسبت به پیگیری و رفع آن هم اقدام شد.

سامانه 137 مستقر در اداره روابط عمومی شهرداری به صورت تمام وقت در خدمت شهروندان فهیم آملی است. مشکلات و درخواست های مطرح شده شهروندان در این سامانه به مدیران شهری منتقل و به طور جدی تا رفع آن پیگیری می شود.