رستوران “حاج محسن” برند برتر شد

 

کمال نیوز: مجموعه رستوارن های زنجیره ای حاج محسن به عنوان برند برتر در نخستین جشنواره رستوران محبوب به عنوان برند محبوب لوح و تندیس جشنواره را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرنگار ما، نخستین جشنوراه برند محبوب سه شنبه شب در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و پس از ممیزی ها و بررسی های نامحسوس در ۶ ماه گذشته میان رستوران های مطرح کشوری و ۱۵ روز نظر سنجی مردمی مجموعه رستوران های زنجیره ای حاج محسن موفق شد لوح و تندیس جشنواره را به خود اختصاص دهد و در مراسمی با شکوه از مدیریت این مجموعه، افشین جمشیدی لاریجانی تقدیر به عمل آمد.

همچنین این رستوران موفق به دریافت گواهینامه ایزو مستر (مرجع استانداردهای بین الملی ایزو) به واسطه تعلق خاطر و رضایت مصرف کنندگان خود و گواهینامه رسمی از آکسفورد انگلیس (مدیریت رستوران داری) و گواهینامه رسمی از آسیس اسپانیا (مدیریت اجرایی) و گواهی مشترک با سازمان ملی استاندارد شد.

در این خصوص افشین جمشیدی لاریجانی مدیر مجموعه رستوران های حاج محسن در گفت و گو با خبرنگار ما با ذکر اینکه امروز دنیای رقابت و نوآوری و کیفیت است گفت: ذائقه ها و آگاهی مردم هر روز نسبت به خدمات و کیفیت بهتر رشد پیدا می کند و در صنعت غذا هر روز باید به فکر حفظ کیفیت و نوآوری و مشتری مدار بود.

مدیر مجموعه رستوران های حاج محسن افزود: قطعا این موفقیت ها با یک تفکر مدیریتی و انجام یک کار گروهی به دست می آید لذا این موفقیت ها را مدیون مدیران و کارکنان مجموعه رستوران های حاج محسن هستم.

جمشیدی تصریح کرد: نیروی انسانی و متعهد در موفقیت یک رستوران نقش بسزایی دارد.

این کارآفرین گفت: یک رستوران موفق بایدبه طور دائم در تمام بخش ها از مواد اولیه تا مصرف را در این بازار رصد کند و بتواند بهترین ها را تهیه کند.

ویافزود: آنچه به عنوان عمل آوری غذا در آشپزخانه ها شکل می گیرد دور از دید مردم است اما در درجه اول وجدان و در درجه دوم کیفیتی که مصرف کننده با آن روبروست باید مد نظر قرار گیرد.

جمشیدی افزود: در مجموعه رستوران های حاج محسن در بخش کنترل و کیفیت دقت زیادی انجام می گیرد و رستوران حاج محسن تنها رستورانی است که دارای کارشناس بهداشت، کارشناس استاندارد سازی و آزمایشگاه غذایی است.

جمشیدی همچنین یادآور شد: گروه تست مجموعه رستوران های حاج محسن همیشه غذاهای خروجی را نامحسوس تست و حتی با حضور در رستوران های دیگر گزارش های مقایسه و معایب و محاسن را جهت بهره برداری تقویم می کند.

وی همچنین گفت: با وضعیت پیش رو قطعا حضور برندهای خارجی را در کشور در این قسمت خواهیم داشت و این حضور را فرصتی مغتنم برای رقابت سالم و ارتقای هر چی بیشتر کیفیت و خدمات می دانیم.اقتصاد تهران

۳