گزارش 3 ماهه نخست 2012 رده بندی شبکه های خبری کابلی حاکی از آن است که سی ان ان با ریزش 50 درصدی مخاطبان خود مواجه شده است.
به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه تحلیلی گلوبال ریسرچ ؛ با سرازیر شدن تبلیغ کنندگان و خوانندگان به سایر رسانهها نظیر شبکههای و پایگاههای اینترنتی ، رسانههای با قدمت تلویزیونی در سراشیبی سقوط قرار گرفتهاند که در این میان شبکه تلویزیونی سی ان ان در صدر این سقوط آزاد قرار گرفته است.
اين گزارش حاكيست ، گزارش اخیر سه ماهه نخست 2012 رده بندی شبکه های خبری کابلی که توسط پایگاه تی وی نیوزر منتشر شده نشان مي دهد سی ان ان در مجموع حدود 50 درصد از مخاطبان خود را از دست داده و 3 شبکه خبری کابلی دیگر نیز با ریزش مخاطبان خود روبرو شدهاند . كارشناسان معتقدند مردم جهان در سالهای اخیر شاهد بیداری و آگاهی جمعی بی نظیری بودهاند که تا به حال مشاهده نشده است . مردم دیگر در مقابل قدرتهایی که میخواهند بر تمام جنبههای زندگی آنان کنترل داشته باشند ساکت و آرام نمینشینند و دست روی دست نمیگذارند.
در گزارش گلوبال ریسرچ آمده است : هنگامی که شبکههای سی ان ان و فاکس نیوز از محل تبلیغات میلیونها دلار درآمد دارند اما نمیتوانند مخاطبان و شبکه خود را گسترش و توسعه دهند، این واقعیت که بیداری و آگاهی جمعی مردم رو به افزایش است، روشتر از قبل میشود و به زودی رسانههای واقعی پا به عرصه ظهور خواهند گذاشت./ا