میزان رضایت‌مندی مراجعان از خدماتی که دریافت می‌کنند گواه عملکرد خوب مدیران است
19 مهر 1399 ، دیدگاه 0
سید حمید هاشمی شهردار آمل اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و دقت و سرعت در پاسخگویی به مراجعان ضرورتی انکارناپذیر و لازمه کار در شهرداری است.

سید حمید هاشمی شهردار آمل و موتمنی معاون شهرسازی معماری و امور مناطق شهرداری از منطقه ۱و ۲ شهرداری سرزده بازدید کردند.

کمال آنلاین به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل،  در این بازدید شهردار با چند ارباب رجوع گپ و گفت کرد و از  روند رسیدگی به درخواست شان سوال کرد و حاضرین از خدمات ابراز رضایت داشتند.

 شهردارآمل گفت : باید فرصت خلاقیت و بهره گیری از پتانسیل نیروی انسانی را سرلوحه قرار داده و موقعیت های ایجاد شده جهت روان سازی امور اجرایی و رضایت شهروندی را فراهم آوریم.

هاشمی اضافه کرد : ارایه خدمات مطلوب و سرعت در پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان در همه مناطق شهرداری باید افزایش پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد : میزان رضایت‌مندی مراجعان از خدماتی که دریافت می‌کنند گواه عملکرد خوب مدیران است که این رویه باید تقویت و ادامه یابد.

وی اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و دقت و سرعت در پاسخگویی به مراجعان ضرورتی انکارناپذیر و لازمه کار در شهرداری است.

 سید حمید هاشمی در این بازدید از نیک نژاد مدیر منطقه ۲ و فلاح مدیر منطقه ۱ پیگیر موضوع درآمد  و پروژه های در دست انجام این دو منطقه شد. مدیران مناطق هم توضیحات کامل در خصوص اقدامات انجام شده و در حال انجام و مشکلات پیش رو ارائه کردند.

گفتنی است، در این بازدید طبری و رمضانی مشاوران شهردار، مهدی باباپور مدیر حراست و بابایی رئیس اداره روابط عمومی حضور داشتند.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

             

دیدگاه   0