در عمل مازندران را کلانشهر ببینیم / جلوگیری از پروژه های بزرگ استانی چه منفعتی دارد !!!
13 دی 1397 ، دیدگاه 1
جناب آقای نیاز آذری؛ شهرستان آمل در پیشانی استان مازندران قراردارد و 46 درصد صنعت مازندران در این شهرستان واقع شده است و بسیاری از کارگران زحمتکش واحدهای صنعتی از بابل و یا شهر های اطراف هستند و ایا ما آملی ها باید به صرف اینکه در این شرکت ها آملی ها حضور داشته باشند از ورود این عزیزان جلوگیری کنیم؟
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کمال انلاین ؛ اکثریت نطق نمایندگان مردم مازندران درمجلس شورای اسلامی را نگاه کنیم همگی از کلان شهر نگاه کردن به مازندران صحبت می کنند که بیشتر علت عقب ماندگی ما عدم توجه به کل استان و منطقه ای فکر کردن است!
درحالی که در انتخاب منطقه ویژه اقتصادی هر یک از نمایندگان ساز خودشان را می زنند و اصلا به حرف های خود توجه ندارند.
 متاسفانه مازندران تاوان چندگانگی، تشتت و اختلاف را پس داده است و به قول دکتر دامادی نماینده مردم ساری ومیاندرود درمجلس با تاکید بر اینکه استان مازندران مظلوم است و حق ما را ندادند گفت: متاسفانه در عین مظلومیت همه بر سرمان زدند و عده ای از فرصت استفاده کردند و داستانهایی با عنوان شرق و غرب درست کردند تا ما به حق مان نرسیم.
وی تاکید کرد: زمانی می توانیم رشد کنیم که در کنار هم باشیم و همه استان مازندران از شرق و غرب بسیج بشویم تا مازندران را از این حالت بیرون بیاوریم.
 نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس درخصوص منطقه آزاد تجاری در مازندران گفت: چه اشکال دارد که در مازندران ما سه منطقه آزاد تجاری داشته باشیم و افتخارمی کنیم که سه فرودگاه مازندران داریم و باز هم باید فرودگاه ساخته شود.
 
جناب آقای نیاز آذری؛
شهرستان آمل در پیشانی استان مازندران قراردارد و 46 درصد صنعت مازندران در این شهرستان واقع شده است و بسیاری از کارگران زحمتکش واحدهای صنعتی از بابل و یا شهر های اطراف هستند و ایا ما آملی ها باید به صرف اینکه در این شرکت ها آملی ها حضور داشته باشند از ورود این عزیزان جلوگیری کنیم؟
 
آیا چهار خطه کردن جاده هراز که با تلاش شبانه روزی دکتر یوسفیان ملا نماینده دلسوز مردم محترم آمل درمجلس در حال اجرا می باشد فقط مردم آمل دارند از آن استفاده می کنند یا اینکه علاوه بر گردشگران و مسافران، مردم شرق مازندران و حتی جنابعالی برای رفت وآمد به تهران از این جاده استفاده می کنید پس باید جلوی غیرآملی ها را بگیریم؟
 
آیا سد هراز که درگذشته به واسطه بی توجهی و عدم توجه به مسائل کارشناسی می خواستند با ایجاد کانال عظیم، آب رودخانه هراز را به بابل انتقال دهند که بازهم با ورود بموقع دکتر یوسفیان ملا و دستور توسط مرحوم آیت الله شاهرودی رئیس سابق دستگاه قضا جلوگیری بعمل آمد و اکنون این سد علیرغم مشکلات  مالی در حال ساخت می باشد آیا قرار است فقط مردم شهرستان آمل استفاده کنند؟ یا اینکه این سد تامین کننده آب شرب 5 شهر مازندران و زمین های حاصل خیز کشاورزان پائین دست می باشد.
 
آیا فرودگاهی که قرار است باز هم با تلاش دکتر یوسفیان در گاودشت ساخته شود برای مردم آمل است؟  فرودگاه متعلق به استان مازندران است مانند جاده هراز و سد هراز که زمين متعلق به همه ملت است نه آمل و نه بابل که فرودگاه اختصاصى آمل نيست و می تواند نقش بسزائی در اشتغال براى جوانان جویای کار بندپى شرقى، بابل، آمل و كل استان داشته باشد.
 
جناب آقای نیاز آذری؛ 
آیا مطالعه و اجرای فرودگاه برای اطفا حریق جنگل و امداد هوایی در زمین 410 هکتار گاودشت شمال که درلایحه بودجه سال 98 آمده است و یکی از ضروری ترین نیازهای استان مازندران می باشد که شاید درطول سال شاهد آتش سوزی های مهیبی در جنگلهای استان های شمالی بخصوص مازندران هستیم که به دلیل نبود امکانات اطفائی خسارت سنگینی به عرصه منابع طبیعی وارد می کند چه ضرری برایتان دارد که می خواهید مانع این کار شوید.
 
 جناب آقای نیاز آذری؛
وعده های توخالی نمایندگانی که مدعی کلان شهر دیدن مازندران هستند در درچنین ماجراهایی دیده می شود که حرف هایشان بی اعتبار است و فقط حرف می زنند ولی در عمل خبری نیست ! 
 ساخت این فرودگاه چه ضرری برایتان دارد که بنام مازندران است نه بابل و نه آمل ؟ هر چند اعتقاد داریم که آیندگان قضاوت خواهند کرد که چه کسانی مانع از پیشرفت استان مازندران  و ساخت بزرگترین پروژه ملی هستند.
به امید آنکه مازندران را کلانشهر ببینیم و برای توسعه استان خود دست در دست هم دهیم.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

             

دیدگاه   1

  1. محسن آهنگری

    محسن آهنگری

    با سلام ، همان گونه که همه ما مطلع هستیم یکی از سرمایه های بزرگ این استان جنگلهای سرسبزمان هست از میلیونها سال پیش برایمان و برای میلیونها انسان و موجوداتی که پس از مابه چرخه حیات خواهند پیوست، می بایست حفظ شود. یکی از بهترین روشها ی اطفائ حریق با پرنده ها مثل بالگرد و هواپیماست.معمولا در حریق های کوچک و قابل دسترس از بالگرد استفاده می شود و در حریق های وسیع از هواپیما. در اغلب نقاط دنیا ضمن رعایت مسائل توجیحات اقتصادی فرودگاهها در اراضی انتخاب می شوند که غیر قابل زراعی نظیر اراضی شور حاشیه در