قاسم رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی آمل در گفتگو با کمال آنلاین گفت: بریدگی فعلی قبل از اجرای مجموعه بزرگ اکسین با تشخیص شورای ترافیک شهرستان آمل در سالهای گذشته احداث شد وهیچ گونه ربطی به این مجموعه ندارد.

مهندس قاسم رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی آمل در گفتگو با کمال آنلاین گفت: بریدگی فعلی قبل از اجرای مجموعه بزرگ اکسین با تشخیص شورای ترافیک شهرستان آمل در سالهای گذشته احداث شد وهیچ گونه ربطی به این مجموعه ندارد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه با سرعت زیاد رانندگان و عدم توجه به بریدگی، شاهد تصادفات عدیده که منجر به کشته شدن می شد بودیم افزود: پیگیری های توسط دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل درمجلس و اداره کل بابت احداث زیر گذر هلومسر انجام شد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل تاکید کرد:  مبلغ یک میلیارد تومان برای احداث زیر گذر هلومسر اختصاص داده شده است.

رمضانی یادآورشد: نقشه و مشخصات فنی زیرگذر توسط اداره کل تهیه گردید که به مناقصه گذاشته شده است.

 وی اشاره کرد: مناقصه اول درتاریخ 4 مهر 97 به اتمام رسیده و پس از پایان مناقصه، شرکتی که انتخاب شد از سوی اداره کل راه وشهرسازی مازندران مورد ارزیابی قرارگفت که توان اجرای این رادارد یا خیر و متاسفانه توانایی اجرای کار را نداشت.

رمضانی اشاره کرد: در هفته گذشته کارشناسان اداره کل، محل اجرای پروژه را مشخص کردند که قبل از زیر گذر فعلی هلومسر می باشد.

رئیس اداره راه وشهرسازی آمل تاکید کرد: مناقصه مرحله دوم بر روی سایت وزارت راه و شهرسازی قرارگرفته که درتاریخ 4 آبان 97 بازگشایی خواهد شد.

رمضانی عنوان داشت: پس از احداث زیرگذار هلومسر بریدگی جنب مجتمع اکسین بسته خواهد شد و این زیرگذر بصورت رفت و برگشت می باشد.