مدیرعامل آبفاشهری مازندران از استقرار میز خدمت الکترونیکی در امور ساری خبر داد.

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس ذاکری با اعلام خبر بالا افزود: با راه اندازی میز خدمت الکترونیکی، درخواستهای مشترکین در بخش آب و فاضلاب از جمله خدمات ۲۲ گانه به صورت غیر حضوری و از طریق پورتال شرکت به آدرسwww.abfa-mazandaran.ir و نیز با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود.

وی تصریح کرد: این طرح بر اساس دستور رییس جمهور محترم، در راستای حفظ حقوق شهروندی و به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان و نیز ارتقای رضایت مندی و عدم مراجعه حضوری مشترکین اجرایی می شود.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه ساری اولین امور تحت پوشش شرکت است که به میز خدمت الکترونیکی مجهز شده است، گفت: در مراحل بعدی میز خدمت در شهرهای نکا، بهشهر، قائمشهر، بابل، بابلسر، فریدونکنار و محمودآباد مستقر می شود.

مهندس ذاکری با اشاره به فراهم آوردن زیرساختهای لازم برای اجرای این طرح ادامه داد: استقرار میز خدمت الکترونیکی با همکاری و تعامل کارشناسان مشترکین و انفورماتیک صورت می گیرد.

گفتنی است میز خدمت الکترونیکی در امور ساری دوشنبه یازدهم تیرماه افتتاح شد.