مزاحمت تلفنی یک موسسه اعتباری برای 125 آمل
30 بهمن 1396 ، دیدگاه 0
یک موسسه مالی اعتباری در 24 ساعت گذشته 148 بار مزاحم سامانه 125 آمل شد .
کمال آنلاین ؛ به گزارش روابط عمومی آتش نشانی آمل سامانه ی اعلام حریق این موسسه در آمل دچار نقص فنی شده و 5 روز متوالی با تماس به سامانه 125 آتش نشانی اعلام حریق می کند . 
به گفته معاون عملیات سازمان آتش نشانی آمل این مزاحمت تلفنی که از پنجشنبه هفته گذشته با سامانه 125 آغاز شده در ساعات مختلف شبانه روز رخ می دهد و مزاحمت برای امداد رسانی آتش نشانان در مواقع ضروری ایجاد می کند . 
علیرضا اکبری با اشاره به اینکه آتش‌نشانان ارتش شهرداری محسوب می‌شوند و باید تمامی حوادث و حریق‌های اتفاق افتاده در سطح شهر را پوشش دهند افزود:  اشغال تلفن 125 مانع اقدام بموقع آتش نشانان در مواقع بروز حوادث ناگوار برای شهروندان در صورت نیاز به امداد می شود و ممکن است فرصت نجات جان یک شهروند در این بین از دست برود. 
اکبری گفت : گزارش این تماس های مزاحم به اطلاع رئیس و مسئولین این موسسه مالی اعتباری واقع در خیابان طالب آملی ،دریای 6 رسانده شد ولی هنوز نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدامی از سوی مسئولین این موسسه صورت نگرفته است . 
لازم به ذکر است؛ هر بار تماس مزاحمی انرژی زیادی را از پرسنل مرکز فرماندهی 125 می‌گیرد و به‌نوعی شوک روانی به پرسنل وارد می کند.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

             

دیدگاه   0